سانداكاران پنج وزن تیم ملی ووشو انتخاب شدند
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فدراسیون،این رقابتها امروز در 10 وزن در آكادمی ووشو برگزار شد و نتایج این رقابتها به شرح زیر است :

در وزن منهای 65 كیلوگرم، محسن محمد سیفی قهرمان جهان و بازیهای آسیایی گوانگجو همچون بازی نخست مقابل صادق حیدری به پیروزی رسید و به عنوان نفر اصلی تیم ملی در این وزن انتخاب شد.

در وزن منهای 70 كیلوم گرم سجاد عباسی قهرمان جهان و دارنده برنز بازی های آسیایی گوانگجو نیز به دومین پیروزی خود مقابل میلاد قزل سفلو رسید و به عنوان نفر اصلی این وزن به تیم ملی راه یافت .

در وز منهای 75 كیلوگرم جواد آقایی نفر سوم جهان دومین شكست را به امید زارع رفیع تحمیل كرد تا به عنوان نفر فیكس این وزن انتخاب شود.

در وزن منهای 80 كیلوگرم نیز امیر فضلی عضو تیم ملی در رقابتهای جهانی تركیه پیروزی دومش را مقابل حمیدرضا دلاور تجربه كرد و عضو اصلی تیم ملی شد.

همچنین در وزن منهای 85 كیلو گرم حمیدرضا قلی پور قهرمان جهان و بازیهای آسیایی در دومین دیدار غلام حسین زاده را با شكست بدرقه كرد و به عنوان نفر ثابت این وزن انتخاب شد.

در وزن منهای 52 كیلوگرم : مسعود انصاری بر رضا سبحانی غلبه كرد تا هر كدام از آنها صاحب یك برد و یك باخت شوند و كار به بازی سوم كشیده شد.

در وزن منهای 56 كیلوگرم :اكبر محمد زاده مقابل علی بختیاری به برتری رسید تا یك برد و یك شكست در كارنامه آنها ثبت شود و كار به مبارزه سوم كشیده شود.

در وزن منهای 60 كیلوگرم : علی یوسفی برابر حمیده قره داغی صاحب برتری رسید تا یك پیروزی و یك شكست برای هر دوی آنان لحاظ شده و كار به بازی سوم كشیده شد.

و بالاخره در وزن منهای 90 كیلوگرم كامران مروتی در اولین بازی انتخابی این وزن از سد محمد دولتمندی گذشت.

در وزن 90+ كیلوگرم مهدی ادیب نژاد در اردو حضور دارد و مرتضی عظیمی به دلیل مصدومیت احتمالا در بازیهای انتخابی شركت نخواهد كرد.

براساس این گزارش تكلیف پنج وزن و نفرات اصلی تیم ملی از مجموع 10 وزن مشخص شد.

هشتمین دوره مسابقات آسیایی ویتنام از تاریخ 26 مرداد تا 4 شهریور در هوشی مینه ویتنام برگزار می شود.

ورزشی **1828**1440





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: